Craciun Fericit !!!



      Va doresc tuturor Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi!!! Sa aveti parte numai de bucurii, sanatate si fericire, iar odata cu nasterea lui Isus, fiecare din noi sa ne deschidem sufletele, sa devenim niste oameni mai buni. 


Si pentru ca aseara a venit mult asteptatul Mos Craciun pe la fiecare dintre voi, astept sa-mi scrieti ce ati primit. Eu am primit un set de cosmetice, un router wireless, un Mos Craciun mic de plus, o oglinjoara super draguta de la King Art si urmeaza sa mai primesc ceva, dar nu stiu inca ce si recunosc ca sunt nerabdatoare. De asemenea am mai pregatit azi 2 machiaje, nu sunt sigura daca le voi posta maine pe ambele sau nu, deoarece nu-mi plac pozele facute la unul din ele. Seamana prea mult cu un alt machiaj facut de mine si asta pentru ca nu am facut pozele intr-o lumina buna si nu se vad bine nuantele. 

Comentarii

Postări populare