Red lips-Dazzling Cherry

Acum preluat aceasta provocare de la Dei-dei si mi-am zis ca e o idee chiar buna...un machiaj  natural cu ruj rosu :p

Reguli:
1. Trebuie sa porti ruj rosu intr-o zi, facandu-l partea centrala a machiajului.
2. Restul machiajului trebuie sa fie de strictul necesar, gen fond de ten si rimel.
3. Pune o poza cu rezultatul (full face).
4. Spune ce produse ai folosit.
5. Spune cum te-ai simtit in ziua provocarii.
6. Da provocarea mai departe cel putin unei persoane.
7. Aceasta provocare a fost facuta de Joice.

& this is me:



Am folosit: -crema colorata pentru fata Oriflame;
                   -rimel Oriflame Endless Lash Mascara-black;
                   -fard de sprancene Oriflame;
                   -ruj Triple Core-Dazzling Cherry  Oriflame;
                   -perle bronzante(foarte putin) in obraji;






Cum m-am simtit? Pai imi achizitionasem recent (ma refer la vreo 2 3 luni) primul ruj rosu (cel de mai sus) si am constatat ca as putea sa mai folosesc si culoarea asta sa mai ies din monotonia ruj nude sau pink. Mie mi-a placut provocarea, doar ca nu consider rujul rosu tocmai propriu pe timpul zilei. As fi preferat si un tus negru la ochi,gen Marilyn Monroe...ador stilul :)

Comentarii

Postări populare