Trusa Sonya

Probabil ca majoritatea fetelor se intreaba unde ar putea gasi o trusa de pensule profesionale si la un pret mic. Ei, uite m-am gandit eu sa recomand trusa Sonya de la Forever Living Products, de pe strada Bistritei (pentru cei din Cluj). Aceasta a fost prima mea trusa de pe vremea cand faceam cursul de make-up artist si era cam 60lei acum 5 ani. Nu m-am plans niciodata de ea, am mai cumparat si altele mai scumpe care nu erau atat de bune. Totusi, consider ca pentru uz personal sunt ideale si contin strictul necesar. Eu, una am folosit-o multa vreme dupa ce am cumparat-o, pana mi-am achizitionat una mai complexa, acum am una de 24 de pensula o sa v-o prezint si pe aceea cu alta ocazie :).


-pensula pentru pudra;


-pensula pentru blush;


-pensula pentru pieptanat genele si sprancenele;


-pensula cu blender pentru creionul de ochi;


-pensula pentru fardul de ochi (singura de care m-as plange din toata trusa);


-pensula pentru ruj.

Comentarii

Postări populare