Double Extension Red (black) vs. Double Extension Silver (black)



De cateva zile bune incoace, au avut loc o serie de discutii intre prietenele si colegele mele care s-a iscat in urma reducerilor de 50% la toate rimelurile L'Oreal si Maybellin (dintr-o serie de lanturi de magazine)...o parte din ele care au mai folosit Double Extension (unele chiar la recomandarea mea), iar acum l-au cumparat tot pe acesta, fiind un rimel foarte bun. Acum intrebarea era...care din ele? Cel albastru este waterproof, cel negu Carbon Black este pentru gene mai negre decat negrul si am ramas sa discutam despre cele doua, cele mai controversate. Ei bine, eu prima data l-am incercat pe cel silver si am fost asa de multumita incat il recomandam tuturor care ma intrebau ce rimel folosesc, asa ca de fiecare data cand aveam bani (costa in jur de 56 lei), il cumparam. Dar de ceva vreme, o parte din prietenele mele l-au incercat si pe cel rosu..eu ramanand fidela la varianta mea, de ce sa il schimb cand sun foarte multumita de el? Insa de vreo luna incoace am devenit curioasa si daca tot erau reduceri l-am cumparat si eu pe cel rosu. Am sa va prezint avanajele si dezavantajele fiecaruia:

Avantaje D.E. Red: -pentru a te demachia seara , nu e nevoie decat sa pui apa calduta pe un disc demachiant si se va duce jos foarte usor, asta fara sa se intinda pe timpul zilei;
 -alungeste genele, si le da un aspect natural fara sa le incarce.
Dezavantaje: -nu da volum genelor, spre deosebire de cel Silver  (deci se potriveste fetelor care au genele dese, o sa fiti foarte incantate de el daca il incercati);

Avantaje D.E Silver :- confera atat volum cat si alungire genelor;

-rezista intreaga zi pe gene, chiar si daca se intampla sa plangi, nu curge (si nu e waterproof), iar seara nu trebuie sa te chinui sa il dai jos...cu putin demachiant, merge jos ca orice alt rimel.
Dezavantaje: - nu se demachiaza cu apa calduta, spre deosebire de cel cu ambalajul rosu.
Ei, ca o parere personala, eu sunt mai multumita de cel Silver decat de cel Red pentru ca se potriveste mai bine genelor mele, le ofera un aspect vizibil inbunatatit. Nu e neaparat sa ma credeti pe cuvant, puteti sa le incercati si sa constatati pe propria piele care va este mai potrivit.
Astept sugestiile, intrebarile si commentariile voastre! :*

Comentarii

Postări populare