Entry concurs Special K


Azi de dimineata am intrat sa imi verific blogul, asa cum fac in fiecare dimineata, iar pentru ca sunt si eu o admiratoare Special K, la fel ca majoritatea dintre voi, am intrat sa vad ce noutati a mai postat si surpriza un nou concurs pe tema "New year's eve"! Am vazut niste premii dragute si am zis sa incerc si eu. Machiajul pare mult mai strident in realitate decat in poze si asta pentru ca am folosit si glitter care in poze nu se prea vede. As fi vrut sa iasa si in poze ca in realitate, dar daca asta a fost rezultatul...am zis ca voi participa oricum. Mie cel putin imi place ce a iesit, chiar daca nu pare un machiaj de Revelion, ci mai mult de o simpla seara... Glitterul se poate observa doar in pozele close-up. Oricum sper sa va placa si astept comentariile voastre.





Am utilizat:
-paleta 120;
-glitter Aden Cosmetics;
-glitter Crazy Priorities-glamour shimmer, no.01
-kohl L'Oreal;
-matte control fondation by Oriflame;
-mini paleta corectoare Oriflame;
-pudra Yves Rocher-Couleurs Nature;
-blush Gade;
-cream eyeliner ELF;
-mascara: Lengthening&Volumizing Mascara-black;
-trusa fard de sparncene by Oriflame;
-gel fix pentru aplicarea glitter-ului;
-pensule  Fraulein 38;
-paleta Careline;















Sper ca va place ce a iesit. Astept intrebarile, sugestiile si comentariile voastre!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare