Back to school is cool!!!

     
     Am revenit din vacanta....incepe facultatea! Intr-un fel sunt chiar incantata ca o sa am din nou activitate, cu toate ca stiu ca o sa tanjesc iar dupa vacanta asta, dar fiecare perioada cu frumusetea ei :D
     Urmeaza sa postez cateva review-uri ale unor produse D&G, Dior, Sisley, Mac, Mary Kay si multe altele pe care am avut ocazia sa le iau direct de la fabrica din Milano :). Am avut norocul sa merg acolo cu prietenul meu si mare mi-a fost surpriza cand am vazut nu doar o simpla fabrica, ci un complex de fabrici ale firmelor mari de farduri care comercializeaza produsele (farduri, parfumuri, etc) in toata lumea.
       Pe langa toate lucrurile frumoase pe care le-am vazut prin Europa, aici am primit si o pungulita de produse, gratuite...nu va inchipuiti cat de fericita am fost (si inca sunt) cand m-am vazut cu produsele astea de asa o calitate si pe deasupra si fara sa platesc ceva pe ele. De altfel l-am inebunit pe prietenul meu cu chestiile astea de fete :D.
      Cu ocazia asta m-am gandit ca o sa postez o serie de review-uri cu aceste produse si nu numai, pentru ca evident ca nu m-am putut abtine sa nu-mi cumpar cate ceva si prin alte tari :)

Comentarii

  1. Hi, I came across your site and wasn’t able to get an email address to contact you about some broken links on your site. Please email me back and I would be happy to point them out to you.

    Hailey William
    haileyxhailey@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare