LOTD: Naughty green makeup

         Azi chiar am avut timp liber, fiind duminica, asa ca am decis sa postez un machiaj, la voia intamplarii, iar pentru ca nu am postat pana acum nici un machiaj cu nuante de verde, m-am pus pe treaba. Acesta este un machiaj destul de usor de facut, iar mie mi-a luat destul de putin timp pentru a-l realiza.




 


Pentru machiaj am utilizat:
               fata: Fdt-Yves Rocher, Coleurs Natur -Beige medium;
                      Blush-Perle bronzante Avon;
                      Pudra- Yves Rocher, Coleurs Nature;
                                       
              ochi: Fard- paleta Manly 120;
                      Creion- Sephora, black;
                      Seventeen, Longstay eyeshaper 29-turquoise;
                      Rimel- ELF lengthening & volumizing mascara;
                                     
              sprancene: Oriflame Kit pentru sprancene;
                     
              buze: Contur- Kallos lipliner
                       Lipgloss- Mary Kay nourishine lip gloss

Pe buze am utilizat doar un strat subtire pentru ca vroiam o nuanta neutra, dacaaplici o cantitate mai mare, glossul v-a iesi mai inchis, ca in poza de mai jos.

 

               Lipgloss-ul l-am primit in Italia de la fabrica (dupa cum spuneam in una din postarile anterioare), dar se gasesc si la noi. Am gasit un magazin online cu produse Mary Kay si la noi in tara: http://www.marykayshop.ro/ .Nu am comandat nimic niciodata de pe el, dar sper ca e ok in cazul in care va hotarati sa comandati :)

       Sper ca va place, astept sugestiile si comentariile voastre! :*

 

Comentarii

Postări populare