Nails Stuff

          Hey, ce mai faceti? Cum mai sunteti? Eu inca in sesiune, am dat 11 examene (in total, la ambele facultati) si mai am 4, asa ca nu am scapat inca de stres. Sunt foarte aglomerata cu toate si mai e si licenta, ca doar sunt in anul 4. Apropo de asta, pana acum adoram studentia, stiam ca o sa ajung odata sa imi para rau dupa anii astia, si nu imi doream sa termin, dar deja in ultima vreme cu atata stres, oboseala si toate cate le-am indurat, abea astept sa termin! :D

         Totusi, pentru ca nu am postat de mult si nici nu aveam nimic pregatit m-am hotarat sa fac o postare scurta cu modelele de unghii pe care le-am mai realizat anul acesta (sau mai bine zis luna aceasta :D). Sper sa va placa!








Urmatoarele doua poze, le-am facut unghiilor inainte de umplere, dupa aproape 4 saptamani de la constructie. erau destul de mult crescute, dar nu se observau decat daca le studiai, dar inca aratau foarte bine inca, nu? Voi ce ziceti?

 
Astept comentariile si mesajele voastre!!!

Comentarii

  1. ai un blog award de la mine..pupici
    http://bondaricasecrets.blogspot.com/2012/02/cute-blog-award.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai faceam si eu o postare de Blog Award si te-am nominalizat), inca nu am terminat-o, te anunt cand o public. Multumesc tare mult :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare