Bine v-am gasit in noul an!!! :)

           Hello! Ce mai faceti? Cum v-au trecut sarbatorile si cum ati inceput noul an? Eu am inceput cu partialele si examenele din data de 9 si am scapat de 4, dar mai am 5 la o facultate si 7 la cealalta. Destul de multe nu? Ei, eu cred ca vor trece cu bine, mai multe emotii am pentru licenta, dar trece si ea pana la urma :)
           Cum deja sunteti obisnuiti, ma tot plang de lipsa de vreme (cu atat mai mult acum ca merg si la studio si examenele), abea mai dorm cateodata 2 ore, pana ajung epuizata si atunci iau o pauza de toate :), asa ca postarea de azi e foarte scurta. Am realizat un machiaj intr-una din zile, la cabana la munte, unei prietene care m-a rugat si vroiam sa va arat ce a iesit pentru ca noua ne-a placut :)




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare