Tag time

Am observat in ultimele zile ca prin blogosfera circula un nou tag, care desi nu l-am primit inca de la nimeni, mi-am dorit sa-l fac :) .
 
3 culori preferate: 
          -turcoaz
          -galben
          -verde

3 melodii preferate
          Adriana Mezzadri - Marcas de Ayer  
          Toni Braxton - Spanish Guitar
          ATB- Here with me sau Extasy (nu ma pot decide )

3 piese vestimentare preferate
           -costumele...imi plac costumele gen sacou fusta, nu neaparat impreuna, dar stiu ca ma avantajeaza si le ador
          -maierurile pe un umar
          -rochitele

3 materii preferate (liceu/ facultate) 
               - biologia (liceu)
               -nutritia ( facultate)
               - chimia alimentului (facultate)

3 bauturi preferate 
                    Pepsi 
                    Bacardi Breezer - Watermelon 
                    Cocktailurile de fructe 
 
3 mancaruri preferate
             -Cartofi aurii cu pui rotisat
             -Humus ( pe care l-am mancat in Israel si am ramas cu o amintire placuta a gustului :D, e un fel de pasta de naut)
             -Oua umplute
3 deserturi preferate
              -inghetata( aia din Iulius Mall de pe colt :X si cea de la McDonald's)
              -tort Diplomat 
              -ciocolata

3 calitati
            -sincera
            -deschisa
            -intelegatoare (empatica)

3 defecte
           -incapatanata
           -prea mult bun simt cu cei care nu merita
           -vorbareata 

3 persoane la care tii foarte mult
                    -nu pot numi doar trei 
  
3 persoane pe care le urasti
                    -nu cred ca am ajuns vreodata pana in stadiul ala

3 obiecte la care nu ai putea renunta
                 - telefon
                 - laptop+internet
                 - rimel :))

3 profesori pe care nu-i suporti
               - profa de aditivi alimentari, care niciodata nu tine minte nici cand are examen :))
               - profu de igiena care mereu vb pe langa subiect
               - profa de vegetale care mereu intarzie
 
3 profesori de gasca
                 -profu de extractive
                 -profa de nutritie 
                 -profa de biofizica

3 baieti simpatici de la tine din facultate
                  - toti sunt simpacici avand in vedere ca avem doar 6 baieti de toti (doar 2 la mine in grupa)

3 tari pe care ai vrea sa le vizitezi
                  - India
                  - SUA
                  - Turcia

3 dorinte
             - o masina 
             - o familie frumoasa
             - o cariera asa cum imi doresc 
 
3 chestii cu care te lauzi
             - cu faptul ca sunt fericita si aici intra prietenul meu, facultatea si familia

3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci
                          - bungee-jumping desi mi-as dori
                          - sa ma dau pe Dragon Khan intr-un parc de distractii din Spania, si nu doar pe ala :)) 
                          - inca cateva care nu-mi vin in minte acum :)

3 lucruri pe care regreti ca le-ai facut
                    - ca am acordat prea multa importanta unor persoane 
                    - ca de multe ori nu am spus ce gandeam in ideea sa nu supar, dar nu am primit acelasi tratament
                    - ca am suparat-o pe mama cateodata, desi e o persoana extraordinara.

3 lucruri pe care regreti ca nu le-ai facut
                          - ca nu am mers la studii in strainatate
                          - ca nu am invatat sa cant la pian
                          - ca nu am invatat sa calaresc(mi-am dorit dintotdeauna) 


Comentarii

Postări populare