Random talk & Giveaway by Gabrielle Boutique

 Revin cu un giveaway. Imi pare tare rau ca nu am mai prea postat altceva in ultimul timp, dar nu stiu daca am spus deja, merg aproape zilnic la studio, mai sunt si in sesiune + proiecte & stuff. By the way probabil am uitat sa va spun ca machiez in jur de 20-30 de persoane pe zi....e ceva nu? :) Imi place tare mult cum decurge totul, dupa o luna inca sunt incantata :).
 De asemenea vroiam sa ma multumesc celor care ma urmariti si mai cititi rarele postari din ulima vreme...inseamna foarte mult pentru mine! :*

Iar acum, revening la postare vroiam sa va spun despre un nou giveaway organizat de Gabrielle Boutique la care m-am grabit sa particip. Detalii gasiti aici. Mi-a fost greu sa ma decid in legatura cu premiul care as vrea sa-l castig, dar in final l-am ales pe primul, datorita luciului de la Elf. Succes fetelor!  :)

Comentarii

Postări populare