Tag: About me!

 Am preluat urmatorul tag de la Dei-dei si mi se pare chiar interesant sa ma cunoasteti si voi mai bine. Hmmmm...sa ma gandesc!

SUNT o persoana incapatanata, iubitoare, intelegatoare, aiurita, agitata, loiala , orgolioasa, pasionala, ambitioasa, sociabila, tot timpul cu zambetul pe buze, indragostita :)

AS VREA  sa fiu mai infipta si sa nu mai fiu asa sensibila cateodata, sa nu mai pun suflet in orice zic altii...nu tot timpul merita si vorbele nu vin tot timpul de la persoane care vor binele meu.

MI-AS FI DORIT sa fiu doctor

NU-MI PLACE cand cineva ma minte sau profita de bunatatea mea.

MA TEM de Dumnezeu si de singuratate.

AUD totul totdeauna :)). Am un auz extrem de bun...mi-a zis si doctorul la audiograma :)) 

IMI PARE RAU cand supar pe cineva dragsi cand nu-mi dau destul interesul pentru ce-mi doresc.

IMI PLACE sa ma aranjez, sa fac cumparaturi, sa ma distrez, sa cant, sa-mi petrec timpul cu iubitul meu etc...

PASTREZ carnetele de cand eram mica, jocuri poze, colectii, amintiri...si pastrez persoanele dragi in sufletul meu.

NU SUNT rea si invidioasa, doar orgolioasa cateodata

DANSEZ ori de cate ori am ocazia :D

CANT tot timpul :D

NICIODATA nu as face un rau intentionat.

RAR las de la mine si recunosc ca nu am dreptate (sunt taur...ups)

PLANG cand ma enervez foarte tare si cand sunt foarte fericita. Dupa o cura de plans imi trec nervii.

SUNT CONFUZA cand nu stiu ce asteapta altii de la mine.

AM NEVOIE de mai multa incredere in mine si de iubireeeee...:D

 AR FI TREBUIT sa invat!!!!

AS PUTEA sa plec in lume o perioada de timp (luni,ani) cu o persoana draga mie :)

Comentarii

Postări populare